Bokslut och nyckeltal
Belopp i hela 1000
Omsättning 20231 254 811 Tkr
Resultat efter finansnetto 2023−88 241 Tkr
BolagsformAktiebolag
Registreringsår1933
Anställda608
Nyckeltal
Kassalikviditet
Tillfredsst.
132,3 %2022: 130,2 %Vinstmarginal
Inte tillfredsst.
−2,8 %2022: −1,5 %Soliditet
Tillfredsst.
16,2 %2022: 22,5 %Bolagsvärdering
Plus> * * * Mkr
Se uppskattade värdeintervall
– skaffa Allabolag Plus
Behöver du en komplett företagsvärdering
– läs mer om UC Företagsvärdering
Källa: UC AB
Kontaktuppgifter
Telefon08-515 150 00
Officiell företagsinformation
Verksamhet & ändamål
Bolaget ska, direkt eller indirekt genom dotter- och intresse- bolag, utveckla och producera underhåll, modifieringar, tekniska systemtjänster och materialhantering för fordon inom transport- sektorn, försvar och processindustri, att äga och förvalta fast och lös egendom samt därmed förenlig verksamhet.
Juridiskt namnEuroMaint Rail ABOrganisationsnummer556032-2918Registreringsdatum1933-07-28BolagsformAktiebolagAntal anställda608SNI-bransch
33170 Reparation och underhåll av andra transportmedel
30200 Tillverkning av rälsfordon
70100 Verksamheter som utövas av huvudkontor
Verkställande direktörGorka Tamayo BerrotaranTelefon08-515 150 00PostadressBox 1555, 171 29 Solna Se arbetsställen och adresserRegistrerad förAktiekapital19 000
Moms
F-skatt
Arbetsgivaravgift
Koncern
EuroMaint Rail AB ingår i en koncern med totalt 6 bolag. Moderbolaget är EuroMaint Gruppen AB.
EuroMaint Rail AB har 3 dotterbolag.
Källa: UC AB
Källa: Bolagsverket
Branscher och sökord
Källa: Allabolag
Mer bolagsinformation, noll reklam
Bevaka dina favoritbolag, få ett uppskattat bolagsvärde, eller se historiska befattningshavare. Med Allabolag Plus kan du ta informerade affärsbeslut.
Varje månad får du även följande produkter:
- 10 st Kreditupplysningar Micro
- Exportera upp till 100 företag
Kreditupplysning
Här kan du välja bland olika typer av UCs kreditupplysningar. Köp den som passar dina behov. Ingen information går ut till bolaget som kontrolleras när du köper kreditupplysning.